jueves, 14 de enero de 2010

La Riera 48 - Bis: Melchor, Gaspar, y el fax de Baltasar...



La Fiscalia Provincial de Barcelona ha interposat una querella contra l’Ajuntament de Mataró per dos presumptes delictes relacionats amb l’afer de Can Fàbregas i de Caralt, dos sobre l’ordenació del territori i un altre sobre el patrimoni històric. La querella assenyala directament l’alcalde, Joan Antoni Baron, així com la lletrada del Servei d’Urbanisme de l’Ajuntament i qualsevol altra persona que la instrucció determini que hagi pogut participar en els fets denunciats. El fiscal ha demanat documentació sobre el procés així com també demana, com a mesura cautelar, que es paralitzi l’emmagatzematge de les peces de la nau de Can Fàbregas, que ja ha estat desmuntada, als terrenys de Valldeix. Aquest extrem s’hauria de fer efectiu en el cas que el jutge admeti la querella a tràmit.

L’alcalde ha declinat avui fer declaracions sobre aquest tema. No obstant, a través d’un comunicat emès aquesta mateixa tarda, el govern municipal defensa que els acords relatius a la tramitació urbanística de l’Illa de Can Fàbregas i de Caralt han estat presos seguint en tot moment la legalitat vigent i afegeix que defensarà aquesta línia argumental davant les interpretacions realitzades pel Fiscal en el seu escrit, en cas que la querella s’admeti a tràmit. En aquest sentit, el govern recorda que el Jutjat Contenciós número 12 de Barcelona ha emès recentment una sentència on dictamina com a vàlida la venda directa de l’aprofitament obtingut per l’Ajuntament en el projecte de reparcel•lació del PMU Ronda Barceló-Illa de Can Fàbregas, adduint que estava justificat per l’interès públic per al municipi, i va reconèixer també que l’informe desfavorable del Departament de Governació no impedia la venda ni era vinculant.

Pel que fa als terrenys de Vallveric, el govern informa que aquests són propietat de Pumsa des del 10 d’abril del 2003 i que, malgrat estar qualificats com a sòl no urbanitzable, estant sent utilitzats de manera provisional per a aquest propòsit. El fiscal demana la paralització de l’emmagatzematge de les peces de Can Fàbregas en aquest solar, entenent que per la seva qualificació no pot destinar-se a aquesta finalitat.

En el mateix comunicat, el govern reitera que les operacions urbanístiques relacionades amb Can Fàbregas s’han pres tenint en compte l’interès públic d’aconseguir que un operador comercial obrís uns grans magatzems a la ciutat. A més, recorda també que l’Ajuntament ha defensat sempre el trasllat de la fàbrica catalogada com a bé cultural d’interès local perquè es mantenen i conserven les parts de l’edifici. Per últim, el govern mostra la seva confiança en la Justícia i reivindica la presumpció d’innocència dels querellats.

... ... ...

Hoy, otro capítulo más,

de:

La Riera 48 - Bis

(donde todo, es posible...)

Melchor, Gaspar, y el fax de Baltasar...

Con el humor que caracterizan mis entradas en este blog, aquí estamos tan ricamente, hablando de cartas a los reyes magos. Yo les hice una un día sobre unos temas de la Cudad y en otra, los mandé a la mierda ya que era mas sencillo, que me lo solucionase el Alalde.

Y bueno, ya Bassas, le ecchó la culpa a sus majestades, de ser los responsables de los robos en esta ciudad, y claro, ya le indicamos a Ramón, que los reyes tiene la mala costumbre de venirse con los camellos y luego ocurre lo que ocurre. Jajaja, recuerdo a aquél regidor y su carta a lo reyes, y su gran regalo de navidad, no se creo, que le trajeron un caballo, o algo así, en fin.

A algunos los reyes, o el cabrón de papá noél, no lo sabemos aún si todos son unos cabrones, les han traido una querella, que la he leído aunque hoy, el link no funciona, ni idea, y la verdad, da un poco de miedo tal como se relata todo allí. Aunque ya lo sabíamos todos, todo.

En fin, que como todo esto salga mal, mal para algunos, es bien en otros, y viceversa bueno un lío, ya nos entendemos, que como no venga la locomotora, o esta gente siga hacia adelante, y luego diga un juez, que hay que tirarlo todo, no can fábregas que ya lo ha tirado abajo, me refiero al c. Inglés, que lo construyan y luego, zas, el juez Manolito Gafotas, que me tira usted mismamente y mayormente todo este chiringuito, sí este de color verde o me monta la fábrica, otra vez, etc.

O que no ocurra nada, el consabido Interés general, aunque este, solo exime de responsabilidades no en cambio, de que hayan habido irregularidades, bueno otro día lo hablamos esto último. Se imaginan que haya un acuerdo en el que el Ajuntament se haya comprometido a indemnizar a los del C. Inglés si todo sale mal, no se, deberíamos saberlo, no.

Las consecuencias jurídicas y económicas, que estos Ingleses tiene muy mala leche y si esto sale mal, demanden una responsabilidad y una indemnización. Joder, que miedo da todo esto, claro, que si hubiésemos sido todos buenos ciudadanos, los renegados me refiero, y miramos para otro lado, no hubiera ocurrido nada de todo esto, querellas, juzgados, cartas a los reyes magos y papá noél seguramente, jodiendo también en todo este asunto.

Aunque pepe Gotera y Otilio, seguro que la cagan en otros temillas, y mira que llevan casi ninguno, joder, que la lista ya cansa. Y es que la cabra tira al monte, y yo, me compro la gabardina donde me sale de los huevos, lo digo por el C.Inglés y mi línea en este tema de Can Fàbregas, y en todos los que comento en este blog. Creo que se entiende, no !!!.

Napoleón Bonaparte (apodado en su tiempo por: “El petit Cabró”)

0 comentarios: